Archív článkov

Deľba bodov s NMŠK

Zápas U17-tky skončil remízou

Prvý polčas zápasu bola snaha o skórovanie na oboch stranách. Napriek veľkému tlaku našich hráčov sa im nepodarilo vsietiť gól a do kabín sa tak išlo za stavu 0:0. V druhom polčase nás do vedenia poslal Nino Obert v 54. minúte. Gepardom sa nepodarilo premeniť šancu, ktorá by naše vedenie zvýšila, naopak, v 63. minúte sme dostali gól po strele Filipa Hornáčeka. Do konca zápasu prišlo už len k striedaniu na strane hostí – Martina Belianského nahradil Samuel Piteľ. Zápas sa po záverečnom hvizde skončil výsledkom 1:1 a deľbou bodov.

u17

ilustračná fotografia

U17

FC IMAS – NMŠK 1922 Bratislava

Výsledok: 1:1

 

Zostava (FC IMAS): Adam Jankovics, Lukas Gríger, Peter Tóth (C), Marek Bevelaqua, Marek Bilačič, Tomáš Magula, Filip Piroha, Nino Obert, Adrián Foltýn, Filip Didek, Denis Maroš

Náhradníci (FC IMAS): Richard Dvoran, Peter Biesik

Góly (FC IMAS): Nino Obert (54´)

 

Zostava (NMŠK 1922 Bratislava): Matúš Hubner, Peter Kovalík, Roman Skurák, David Podhorec, Hugo Pikaly, Andrej Čumakov (C), Marek Martinkovič, Roman Bubla, Adam Grajciar, Filip Hornáček, Martin Belianský (66´)

Náhradníci (NMŠK 1922 Bratislava): Samuel Piteľ (66´), Oliver Doboš

Góly (NMŠK 1922 Bratislava): Filip Hornáček (63´)

 

Hodnotenie trénera Murára:

“Opäť sme si zmerali sily s veľmi kvalitným tímom. Už v rozcvičke pred zápasom nám avizovali zranenia dvaja defenzívni hráči, čo nás moc nepotešilo a tak sme museli improvizovať. Príležitosť od začiatku dostala dvojica hráčov z U15 – Filip Didek a Denis Maroš. Musím povedať, že obidvaja hráči ma veľmi príjemne prekvapili nasadením, bojovnosťou a po taktickej stránke hrali disciplinovane. Príležitosti v zápase sa striedali na oboch stranách, hlavne prvý polčas bol vyrovnaný. V druhom polčase sme zvýšili pohyb, viac sme mali loptu pod kontrolou a vytvárali sme si výborne príležitosti na strelenie gólu. Čo sa nám aj podarilo. Súper mal rýchlych hráčov v ofenzíve, z čoho nám hrozil najmä z rýchlych brejkov. Zápas sme mohli rozhodnúť druhým gólom a tak si poistiť víťazstvo. Žiaľ, inkasovali sme. Po nedôslednom odkope prihrávke súper zachytil loptu v strede ihriska a rýchlym brejkom strelil gól. Myslím, že v závere zápasu sme si mali jednogólové víťazstvo udržať a tak 3 body by ostali doma, ale na druhej strane je remíza zaslúžená.”

 

Hodnotenie asistenta trénera Tótha:

“Dnes sme nastúpili proti lídrovi tabuľky. Už pred zápasom sme mali veľké problémy so zostavou. Vypadli nám traja hráči zo základnej zostavy pre zranenia a po rozcvičke aj Biesik. Okamžite sme museli reagovať a povolať aj Maroša z U15. Chalanov to však nepoložilo a od úvodu sme sa zahryzli do súpera. Dominovali sme v kombinácii, veľmi dobre sme dostupovali hráčov v defenzíve a získavali lopty. Súpera sme v prvom polčase nepustili prakticky k ničomu. My sme si vytvorili strelecké pozície, nastrelili sme žrď, mali sme množstvo štandardných situácii, ale chýbal nám kľud v zakončení.Druhý polčas sa niesol v podobnom duchu ako prvý, ale už aj súper sa dostával do hry, ale stále sme boli dominantní na lopte. Vytvárali sme si strelecké príležitosti a po jednej z nich sme strelili gól. Je veľká škoda, že sme nedokázali súpera zarezať druhým gólom. Po našej veľkej šanci sme hneď z protiútoku inkasovali. Do konca zápasu sme sa snažili streliť gól, len sme veľmi zle riešili finálnu fázu. Ale to je vec tréningového procesu, kde budeme na tom pracovať. Ešte by som sa rád pár slovami vyjadril k jarnej časti. Veľmi nás teší a povzbudzuje do ďalšej tréningovej roboty, že je na chalanoch vidieť progres. Na jar sme odohrali 5 zápasov, z toho 4 s prvými štyrmi mužstvami tabuľky. Okrem jednej remízy sme všetky vyhrali, ale pre nás je najpodstatnejšie to, že v každom zápase sme boli herne lepší, s Petržalkou to bolo vyrovnané. Chlapci sú sebavedomejší a oni chcú byť dominantní v zápase a nečakajú s čím vyrukuje súper. A ešte chcem vyzdvihnúť spoluprácu s trénermi a hráčmi z našej U15, ktorá je absolútne bezproblémová a vzájomne si vychádzame v ústrety.”

Translate »
error

Nezabudni nás sledovať aj na